Kontakt os online her
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Har du spørgsmål til vores parkeringsløsninger eller har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via telefon eller online. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig. Du er også velkommen til at tjekke vores FAQ, hvor du måske kan finde de informationer, som du leder efter.
Jeg vil klage
Har du modtaget en kontrolgebyr (parkeringsbøde) fra COPARK, som du ønsker at klage over, kan du skrive en skriftlig indsigelse. Klagerne skal være skriftlige.
Alle henvendelser vedr. betaling af kontrolgebyr skal rettes til Riverty Denmark A/S på telefon 70 27 27 86 tirsdag, onsdag og torsdag i tidsrummet 09-12 og 13-15.
Jeg vil være kunde
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 24 timer.
Hvad drejer din henvendelse sig om?
Vil du gerne indgå i et samarbejde med COPARK?
Ønsker du at blive klogere på vores parkeringsløsninger, parkeringskontrol eller blive klogere på vores samarbejdsaftale? Kan du kontakte os mandag til torsdag kl. 09-16 og fredag kl. 09-14. Du er også velkommen til at sende os mail, og vi vil besvare den hurtigst som muligt.
Vi kan også træffes uden for almindelig dagarbejdstid og i weekender efter forudgående aftale.
Ønsker du at tilkalde en parkeringsvagt?
Vores p-vagter kan være til stede, når du har brug for dem. Ønsker du at tilkalde en parkeringsvagt kan du ringe til os hele døgnet, hele året
på tlf. 42 90 50 10 og tast 3.
Henvendelser vedr. kontrolgebyrer
Ønsker du at rette henvendelse til COPARK, fordi du har modtaget et kontrolgebyr, som du mener er udstedt på et fejlagtigt grundlag, skal klagen være skriftligt begrundet og indeholde dokumentation. Bemærk: du kan ikke klage over telefonen. For at gøre indsigelse herom kan du klikke på fanen “Se p-afgift”.
Alle henvendelser i forbindelse med betaling af kontrolgebyrer skal rettes til Riverty Denmark A/S på telefon 70 27 27 86. Det er muligt at træffe Riverty Denmark A/S tirsdag, onsdag og torsdag kl. 09-12 og 13-15.