Kontakt os online her

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Har du spørgsmål til vores parkeringsløsninger eller har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via telefon eller online. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig. Du er også velkommen til at tjekke vores FAQ, hvor du måske kan finde de informationer, som du leder efter.

 

42 90 50 10

Sidste opkald blev besvaret på 28 sekunder

Se åbningstider

    Udfyld formularen

    Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 24 timer.

    Har du modtaget et kontrolgebyr, som du mener er udstedt på et fejlagtigt grundlag, skal du klage skrifteligt ved at klikke på knappen 'Klag over kontrolgebyr'. Vær opmærksom på, at du ikke kan klage over telefonen.

    Alle henvendelser vedrørende betaling skal rettes til COPARK på telefon 42 90 50 10 mandag til torsdag fra 9-16 og fredag fra 9-14.

    Jeg vil klage

    Har du modtaget en kontrolgebyr (parkeringsbøde) fra COPARK, som du ønsker at klage over, kan du skrive en skriftlig indsigelse. Klagerne skal være skriftlige. Du kan derfor ikke klage telefonisk, eftersom indsigelser skal ske skrifteligt.

    Har du i stedet spørgsmål til, hvordan du betaler din kontrolafgift, kan du kontakte kundeservice på telefon 42 90 50 10. Telefonerne er åbne mandag til torsdag fra 9-16 og fredag fra 9-14.

    Jeg vil være kunde

    Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 24 timer.

      Hvad drejer din henvendelse sig om?

      Vil du gerne indgå i et samarbejde med COPARK?

      Ønsker du at blive klogere på vores parkeringsløsninger, parkeringskontrol eller blive klogere på vores samarbejdsaftale? Kan du kontakte os mandag til torsdag kl. 09-16 og fredag kl. 09-14. Du er også velkommen til at sende os mail, og vi vil besvare den hurtigst som muligt.

      Vi kan også træffes uden for almindelig dagarbejdstid og i weekender efter forudgående aftale.

       

      Ønsker du at tilkalde en parkeringsvagt?

      Vores p-vagter kan være til stede, når du har brug for dem. Ønsker du at tilkalde en parkeringsvagt kan du ringe til os hele døgnet, hele året
      på tlf. 42 90 50 10 og tast 3.

      Henvendelser vedr. kontrolgebyrer

      Ønsker du at rette henvendelse til COPARK, fordi du har modtaget et kontrolgebyr, som du mener er udstedt på et fejlagtigt grundlag, skal klagen være skriftligt begrundet og indeholde dokumentation. Bemærk: du kan ikke klage over telefonen. For at gøre indsigelse herom kan du klikke på fanen “Se p-afgift”. 

      Ønsker du at vide, hvordan du kan betale din kontrolafgift, kan du kontakte kundeservice på 42 90 50 10. Du kan ringe til os mandag fra torsdag kl. 09-16 samt fredag kl. 09-14.

      Kundeservice vejleder over telefonen, hvis du ønsker hjælp til at betale dit kontrolgebyr. Såfremt du ønsker at gøre indsigelse, fordi du mener, at dit kontrolgebyr ikke er pålagt med rette, skal du klage skriftligt til os gennem selvbetjening. 

      Vi frabeder os at behandle indsigelser over pålagte kontrolgebyrere over telefonen. 

      Henvendelser vedr. produktion af skilte

      Ønsker du at rette henvendelse til COPARK, fordi du gerne vil bestille nye skilte til dit parkeringsområde. For at bestille nye skilte til dit område, skal du kontakte vores parkeringsrådgiver på 42 90 50 10. Mandag til torsdag kl. 09-16 og fredag kl 09-14.

      Henvendelser vedr. opmærkning af parkeringsbåse
      Hvis du har brug for professionel opmærkning af parkeringsbåse, så tøv ikke med at rette henvendelse til COPARK. Du vil blive viderestillet til en af vores rådgivere, der står klar til at hjælpe dig.