Parkeringskontrol til erhverv

Vi skaber flow og bedre tilgængelighed

Gratis parkeringskontrol til alle typer erhverv

COPARK tilbyder fleksible aftaler om bemandet og ubemandet parkeringskontrol til alle typer erhverv, herunder butikker, centre, kontordomiciler, hoteller, tankstationer, uddannelsessteder samt parkeringshuse- og kældre.

Alle kunder er unikke og har forskellige behov. På baggrund af jeres ønsker og krav hjælper vi med at sammensætte en parkeringsløsning som skaber plads til jeres kunder, gæster, medarbejdere og samarbejdspartnere og sikrer en positiv og ubesværet parkeringsoplevelse.

Minimal administration krævet

Der er ingen tung administration forbundet med vores parkeringsløsninger. Via et kunde-login kan i let og enkelt tildele P-tilladelser til f.eks. medarbejdere. Når P-tilladelsen er tildelt kan medarbejderen selv tilknytte og ændre nummerplade via WEB eller vores APP.

Med vores receptionsløsning kan jeres gæster selv registrere sig på en tablet. Gæsten indtaster sin nummerplade og kan vælge at få tilsendt bekræftelse på e-mail eller SMS. Startskærmen på tabletten kan sættes op med en velkomst, f.eks.
”Velkommen til . Registrér din parkering hér”

Gode betalingsløsninger (inkl. EasyPark) 

COPARK tilbyder også løsninger til betalingsparkering, herunder både korttidsparkering med betaling via EasyPark samt udlejning og køb af P-tilladelser via WEB og vores APP.

Mulighed for nummerpladegenkendelse

Til parkeringsarealer med mange daglige besøgende kan vi tilbyde ubemandet parkeringskontrol med nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem.

Ved arrangementer af kortere varighed, f.eks. festivaler, markeder og stævner kan vi tilbyde vores pop-up-service, hvor et midlertidigt betalingsområde etableres.

Nedenfor kan I læse en beskrivelse af de produkter der kan indgå i jeres parkeringsløsning:

Gratis samarbejde uden binding
En aftale om parkeringskontrol er gratis. COPARK afholder alle etablerings- og driftsomkostninger. Eneste undtagelse er etableringsomkostninger ifbm. ANPR-løsning (nummerpladegenkendelse) til centre, P-huse mv. Læs mere om ANPR hér.

Et samarbejde med COPARK kan altid opsiges med kort varsel. I er derfor ikke bundet af lange kontrakter eller opsigelsesvarsler.

I bestemmer regler og undtagelser
Det er naturligvis jer som bestemmer præcis hvilke regler og vilkår der skal gælde for brugen af jeres parkeringsplads. Vi kommer gerne med konkrete forslag og hjælper jer med at finde frem til det regelsæt der passer til netop jer.

COPARK er et fleksibelt parkeringsselskab – også når det kommer til undtagelser. Måske er der særlige situationer I ønsker vores P-vagter skal håndtere på en bestemt måde?

Gennem en grundig forventningsafstemning lægger vi sammen med jer en plan for præcis hvad der udløser og et kontrolgebyr og hvad der ikke gør. Dette sikrer et godt og ærligt samarbejde.

Lovpligtige skilte
Når vi sammen med jer har fundet frem til det regelsæt I ønsker skal gælde på jeres parkeringsplads, sørger vi for produktion og opsætning af skiltene.

Har I særlige ønsker til placering af skiltene vil vi bestræbe os på at imødekomme dette, så længe placeringen imødegår gældende lovkrav.

Parkeringstilladelser
Hos COPARK får I naturligvis alle de parkeringstilladelser I måtte ønske. Vi tilbyder to forskellige typer eller en kombination af begge.

Digitale parkeringstilladelser:

En digital parkeringstilladelse registreres på køretøjets nummerplade. Når nummerpladen scannes af P-vagten fremgår det om køretøjet har en digital parkeringstilladelse eller ej.

Alt I skal gøre er at tildele hver bruger en eller flere parkeringstilladelser. Herefter har brugeren selv mulighed for at ændre nummerpladen via eget web-login eller COPARKS APP.

Fysiske parkeringstilladelser:

En fysisk parkeringstilladelse er et kopisikret plastikkort som leveres i en plastlomme til montering i køretøjets forrude.

Ønskes fysiske parkeringstilladelser vil i modtage det ønskede antal kort med fortløbende numre, som herefter skal udleveres til brugerne.

Kunde- og gæsteparkering
Giv kunder og gæster mulighed for at parkere på jeres parkeringsplads med nedenstående løsninger:

Kundeparkering:

Til kundeparkering anbefaler vi at give jeres kunder mulighed for at parkere ved brug af P-skive. Der er mulighed for at tillade brug af P-skive i et spænd fra 15 minutter og op til flere timer.

Gæsteparkering:

Med vores receptionsløsning kan en gæst selv registrere sin parkering på en tablet som placeres i en reception eller ved en indgang. Gæsten indtaster sin nummerplade og kan vælge at få tilsendt bekræftelse på e-mail eller SMS. Startskærmen på tabletten kan sættes op med en velkomst, f.eks.

”Velkommen til . Registrér din parkering hér”

P-vagter og døgntelefon

Alle P-vagter er uddannede og uniformerede og modtager fast løn. Dette sikrer en fair og objektiv kontrol af jeres parkeringsplads.

Vores P-vagter udfører flere daglige tilsyn med jeres parkeringsplads og kan tilkaldes hele døgnet alle årets dage.

Få en del af indtægterne
COPARK er blandt de parkeringsselskaber som tilbyder markedets højeste indtægtsdeling. Vi kan tilbyde dette fordi vi er et danskejet selskab og uafhængige af store investerings- kapital- og pensionsfonde som forventer årlige afkast og udbytter.
Opmærkning af P-båse
Vi tilbyder opmærkning af P-båse, handicap-båse, nummerering af P-båse og øvrige lignende opmærkningsarbejder.

Ved etablering af en samarbejdsaftale om parkeringskontrol kan vi muligvis tilbyde at udføre opmærkningsarbejdet uden omkostninger. Kontakt os for mere information.

Udlejning af P-pladser
Gennem COPARKS digitale portal kan vi varetage intern og/eller ekstern udlejning af jeres parkeringspladser, administrere fakturering, betaling og eventuel venteliste.

I fastsætter rammerne – så sørger vi for resten.

Mobilbetaling med EasyPark
Har I overskydende parkeringspladser kan vi tilbyde korttidsparkering mod betaling med EASYPARK. Vi sørger for al opsætning og administration og afregner løbende indtægterne til jeres konto.
Nummerpladegenkendelse (ANPR)
Til parkeringsarealer med mange daglige besøgende kan vi tilbyde ubemandet parkeringskontrol med nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem.

COPARK tilbyder en totalløsning af både hardware, software, betalingsadministration og kontrol.

Vi samarbejder med nordens førende leverandører af ANPR-systemer.

Beregn din indtægt

Modtag op til 300 kr. for hvert betalt kontrolgebyr.
Start beregneren og svar på 7 spørgsmål.

Klik for at starte

0$

Tusind tak! Vi kontakter dig inden for 24 timer og glæder mig til at se om vi matcher. 🙂

Parkeringspladsen tilhører en:

Klik på ikonet herunder for at fortsætte.

Boligforening

Virksomhed

Institution

Du skal foretage et valg før du kan fortsætte

FORTSÆT

Hvor ligger parkeringspladsen?

Klik på din landsdel herunder.

Du skal foretage et valg før du kan fortsætte

FORTSÆT

Hvor stor er parkeringspladsen?

Klik på antallet af køretøj der ca. er plads til.

Du skal foretage et valg før du kan fortsætte

FORTSÆT

Hvorfor ønsker I parkeringskontrol?

Klik på ikonet herunder for at fortsætte.

Vi ønsker at blive fri for uvedkommende parkering

Vi ønsker at skabe et bedre flow for kunder og gæster

Vi har overskydende P-pladser som vi ønsker at tjene penge på

Du skal foretage et valg før du kan fortsætte

FORTSÆT

Har parkeringspladsen optegnede parkeringsbåse?

Vælg herunder for at fortsætte.

Du skal foretage et valg før du kan fortsætte

FORTSÆT

Hvilke parkeringsmuligheder skal der være?

Vælg én eller flere parkeringsmuligheder.

Du skal foretage et valg før du kan fortsætte

FORTSÆT

Hvad er vigtigt for Jer?

COPARK tilbyder alle kunder en del af indtægterne fra udstedte kontrolgebyrer. Hvilke af følgende udsagn er vigtigst for Jer?

Størst fleksibilitet

”Det er vigtigst for os at en aftale er uden binding og kan opsiges med kort varsel”

Størst indtægt

”Vi ønsker størst mulig udbytte af indtægterne fra kontrolgebyrer”

Du skal foretage et valg før du kan fortsætte

FORTSÆT

Resultat

På baggrund af dit resultat har vi beregnet følgende indtægt estimat:

Summary

Beskrivelse Information Antal Pris
Rabat:
I alt:

Kontakt mig uforpligtende