Parkeringskontrol til erhverv
Fleksibel parkerings
service til erhverv
- NNem og brugervenlig parkeringsløsning
- NFleksibel og kompetent kundeservice
- NGratis og professionel parkeringskontrol
Parkeringskontrol til alle typer erhverv

Michael
Partner hos COPARK
Oplever du, at dine ansatte, kunder og besøgende har svært ved at finde en ledig parkeringsplads på din virksomheds parkeringsområde, fordi pladserne bliver optaget af fremmede biler, som intet har at gøre på området. Men ofte er det ikke kun fremmede biler, som skaber problemer på parkeringsområdet, men i flere tilfælde er det kunder og besøgende, der bevidst vælger at ignorere parkeringsreglerne på grund af manglende respekt for deres medmennesker. Hvis du oplever disse problemer, kan dit parkeringsområde have brug for professionel parkeringsservice med fleksibel parkeringskontrol.
Ved at indføre parkeringskontrol på din virksomheds parkeringsområde kan det have en positiv indvirkning på tilgængeligheden af parkeringspladserne og reducere problemerne med uvedkommende parkering. Derudover kan indførelsen af parkeringskontrol have en positiv indvirkning både på ansatte og besøgende ved at reducere frustration og tidsspild, samtidig med, at det skaber mere plads og forhindrer uønsket parkering. Det spare dem også en betydelig mængde tid på at finde en parkeringsplads, hvor de undgår cirkulerende kørsel, som er spild af tid og ressourcer. Din virksomhed kan derfor undgå at blive fravalgt på grund af dårlige parkeringsforhold ved at have professionel parkeringsservice, der kan tilpasses til specifikke områder og din virksomheds behov.
Vi tilbyder fleksibel og gratis parkeringskontrol til alle typer erhverv, herunder butikker, centre, kontorer, hoteller, tankstationer, uddannelsessteder og parkeringshuse/kældre. Som ejer af parkeringsområdet fastsætter du selv p-regler og undtagelser på området og for, hvordan parkeringskontrollen skal forløbe. Du får selvfølgelig hjælp af vores parkeringsrådgiver undervejs i processen, så det bliver udført korrekt og lovligt.
Slip for de tunge administrative byrder med COPARK
Med vores parkeringsløsninger slipper I for tunge administrative byrder, og I kan derfor bruge tiden på jeres kunder og udviklingen af forretningen. I kan nemt og enkelt via vores kundeportal tildele p-tilladelser til f.eks. medarbejdere. Når p-tilladelsen er tildelt, kan medarbejderen selv tilknytte og ændre nummerplade via kundeportalen eller i COPARK-appen.
Vores COPARK-app er parkeringsbranchens mest bruger- og seniorvenlige applikation til parkering, idet appen er udstyret med en simpel brugerflade, der gør det muligt at oprette og administrere p-tilladelser med få klik.
Med vores receptionsløsning kan jeres gæster selv registrere sig på en tablet. Gæsten indtaster sin nummerplade og kan vælge at få tilsendt bekræftelse på e-mail eller SMS. Startskærmen på tabletten kan sættes op med tekst efter eget ønske.
Fleksible betalingsløsninger til erhverv
Mulighed for nummerpladegenkendelse
Vi kan tilbyde en parkeringsløsning med ubemandet parkeringskontrol i form af automatisk nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Det er en kamerabaseret løsning, der egner sig bedst til virksomheder, der har større bomfrie parkeringsområder med mange daglige besøgende. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem.
Ved arrangementer af kortere varighed, f.eks. festivaler, markeder og stævner kan vi tilbyde vores pop-up-service, hvor et midlertidigt betalingsområde etableres.
Udlej dine ubrugte parkeringspladser via COPARK
Råder I over et stort parkeringsområde, hvor nogle pladser ikke benyttes, tilbyder vi at varetage både intern og ekstern udlejning af jeres ubrugte parkeringspladser. Vi håndterer hele udlejningsprocessen fra A til Z. Det betyder, at vi håndterer fakturering, betaling og eventuel venteliste, så jers medarbejdere kan bruge mere tid på andre driftsopgaver, i stedet for at de bruger uforholdsmæssig meget tid på udlejningsadministration af parkeringspladser. Ønsker I derimod selv at stå for udlejningsadministration, kan dette ske via vores webportal.
Ring til os på 42 90 50 10
Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål til vores parkeringsprodukter og serviceydelser til erhverv.
6 Gode grunde til at vælge copark
De mange fordele ved et godt p-selskab
Professionel parkeringskontrol
Professionel parkeringskontrol helt uden omkostninger til erhverv. Effektiv parkeringskontrol med løbende patruljering af uddannede p-vagter døgnet rundt.
Tryghed i aftalen
Du fastsætter selv p-regler og undtagelser. Vores p-vagter er uddannede, altid uniformerede og modtager fast månedlig løn. Vi tilbyder aftaler uden binding med kort opsigelsesvarsel.
Ingen administration
Enkelt og nemt
Vi sørger for enkel og nem håndtering af p-tilladelser via vores kundeservice, der også står til rådighed med information og vejledning til virksomhedens ansatte.
Fleksibel kundeservice
Vi sørger for en professionel og fleksibel kundeservice, der kan træffes alle ugens hverdage, enten på telefon eller mail.
Brugervenlig parkeringsapp
Jeres ansatte, kunder og gæster får en simpel samt bruger- og seniorvenlig parkeringsapp, hvor de selv kan oprette og administrere p-tilladelser med få klik.
COPARK er ikke som de andre parkeringsselskaber
… Og vi er måske det perfekte valg som din kommende samarbejdspartner
Siden vi etablerede COPARK, har vores ambition været at skabe et parkeringsselskab med sunde kerneværdier, afhjælpe erhvervsdrivende med administration af parkering samt skabe gode og langtidsholdbare relationer med vores samarbejdspartnere. Vi tilbyder en unik kombination af nærhed, professionalisme og dedikation, og for os er tryghed altid i fokus. Læs mere om os her.

Vi vil være virksomhedernes foretrukne parkeringsselskab
COPARK er med jer hele vejen
COPARK lytter altid jeres behov og sørger for, at jeres virksomhed får den bedste parkeringsløsning med parkeringskontrol. Alle vores parkeringsløsninger bliver i fællesskab med jer etableret fra bunden. Hertil fortæller I blot, hvad I har brug for og vælger blot den løsning, der passer bedst til jeres virksomhed. Så sørger vi for resten.
Hos os ved vi, at jeres behov og ønsker kan ændres når som helst, og derfor kan alle vores parkeringsløsninger løbende justeres og ændres. COPARK er med jer hele vejen.


Alle bliver behandlet ens og professionelt
Uanset om jeres virksomhed råder over et stort eller mindre parkeringsareal, vil I altid modtage samme kompetente og personlige service. Vores kundeservice hjælper med både stort og småt. Hos COPARK ønsker vi, at alle jeres ansatte, kunder og gæster oplever, at de bliver behandlet ens, når de ringer ind til vores kundeservice.
Vi bestræber os altid på at skabe gode kundeoplevelser på jeres parkeringsanlæg, og vi sørger desuden for en høj kvalitet af service og vedligehold.
Fastsæt selv p-regler og undtagelser med COPARK’s hjælp
I fastsætter altid selv hvilke regler og vilkår, der skal gælde for brugen af jeres parkeringsområde. Vores p-vagter fører derefter tilsyn med, at de regler og undtagelser, der er fastsat for parkeringsområdet, bliver overholdt af parkanterne.
Hos COPARK forstår vi, at jeres virksomhed har unikke behov og ønsker i forhold til parkeringskontrol, idet vores erfaring viser, at virksomhederne kan have forskellige krav til, hvordan p-vagterne skal varetage parkeringskontrol og håndtere specifikke situationer på deres parkeringsområder.
Derfor sørger vi altid for at tage højde for jeres specifikke ønsker og krav, der passer i forhold til fastsættelse af regler og vilkår, før aftalen om parkeringsservice bliver underskrevet.


Super enkel parkeringsapp til erhverv
Med COPARKS APP kan dine ansatte, kunder og gæster oprette og administrere P-tilladelser og gæsteparkeringer med få klik.
Vores app er super enkel, seniorvenlig og indeholder en meget simpel brugerflade, så de ældre ansatte, kunder og gæster også kan anvende den.
Parkeringsløsning til erhverv indeholder:
Gratis samarbejdsaftale
En samarbejdsaftale om parkeringsløsninger med parkeringskontrol med COPARK er gratis for din virksomhed. Du betaler intet opstartsgebyr, og vi afholder alle etablerings- og driftsomkostninger. Du skal kun betale etableringsomkostninger i forbindelse med etablering af automatisk nummerpladegenkendelse (ANPR).
Jeres samarbejdsaftale med COPARK kan altid opsiges med kort varsel, og I er derfor ikke bundet til en lang kontrakt.
Gratis opsætning af p-skilte
Digitale og fysiske parkeringstilladelser
Når I vælger os, får I alle de parkeringstilladelser, som I har brug for. Hos COPARK tilbyder vi fysiske og digitale parkeringstilladelser.
Digitale parkeringstilladelser:
Ved at benytte digitale parkeringstilladelser, bliver køretøjets nummerplade registreret digitalt. Når nummerpladen bliver derefter scannet af en af vores p-vagter, så fremgår det om køretøjet har en gyldig digital parkeringstilladelse eller ej.
Det eneste I skal gøre, er at tildele hver ansat en eller flere parkeringstilladelser. De ansatte har derefter selv mulighed for at ændre nummerpladen via COPARK-appen eller via eget web-login.
Fordelen ved at benytte digitale p-tilladelser er, at alt foregår digitalt og I undgår fysiske parkeringstilladelser, som skal fordeles blandt jeres ansatte, udskiftes eller huskes i bilen. Det er desuden nemt, fleksibelt og tidsbesparende.
Fysiske parkeringstilladelser:
Ved at benytte fysiske parkeringstilladelser, får I et kopisikret plastikkort, der bliver leveret i en plastlomme, som kan monteres i køretøjets forrude.
Hos COPARK modtager I altid det antal af fysiske plastikkort med fortløbende numre, som I brug for. I skal derefter selv fordele det blandt jeres ansatte.
Kunde- og gæsteparkeringsløsninger til erhverv
Jeres kunder og gæster får mulighed for at parkere på jeres virksomheds parkeringsareal uden bøvl.
Kundeparkering:
Hos COPARK anbefaler vi, at I indføre tidsbegrænset på parkeringsområdet, hvor kunderne ved ankomst indstiller p-skiven ved ankomst. Vi kan også levere andre digitale parkeringsløsninger, hvis I har brug for det.
Gæsteparkering i form af tabletløsning:
Vi tilbyder en nem og enkel gæsteregistrering til virksomheder i form af en tabletløsning, hvor gæsterne selv kan registrere sin parkering. Gæsten indtaster sin nummerplade og kan vælge at få tilsendt bekræftelse på e-mail eller SMS. Startskærmen på tabletten kan opsættes efter eget ønske. Det er fleksibelt, nemt og tidsbesparende.
P-vagt med fleksibel døgnservice til erhverv
Vores p-vagter sørger for løbende parkeringskontrol og for at opretholde sikkerheden på jeres virksomheds parkeringsområde. Hos COPARK er alle vores p-vagter uddannede til at varetage parkeringskontrol, konfliktnedtrapning og tryghedsskabende relationer. De er desuden altid iført uniform og modtager fast månedsløn. Dette sikrer en fair og objektiv kontrol af jeres parkeringsområde.
Jeres ansatte eller arealansvarlig kan tilkalde vores p-vagter hele døgnet alle årets dage, hvis I ønsker, at der skal føres ekstra tilsyn med jeres parkeringsplads.
Som ekstra service tilbyder vi:
Opmærkning af parkeringsbåse til erhverv
Vi tilbyder gratis opmærkning af parkeringsbåse og opstribning af parkeringspladser. Ved afmærkning af p-båse følger vi altid virksomhedens ønske. Der er visse lovkrav ved handicappladser, men det kommer typisk an på antallet af parkeringspladser på parkeringsområdet.
Udlejning af P-pladser
Tjen penge på jeres ledige parkeringspladser. Har jeres virksomhed en eller flere parkeringspladser, som ikke bliver anvendt i bestemte tidsperioder eller hele døgnet, kan COPARK hjælpe jer med at leje dem ud.
Vi kan gennem vores digitale webportal varetage udlejningen af jeres parkeringspladser, administrere fakturering og betaling.
Som ejer af parkeringsområdet er det jer, der fastsætter vilkår og regler, og vi sørger for resten.
EasyPark som betalingsløsning
COPARK samarbejder med EasyPark og det betyder, at I kan tilbyde betalingsparkering til udefrakommende parkanter. EasyPark er brugervenlig og simpel parkeringsapp. Man kan også betale med mobilepay i EasyPark-appen. Vi sørger for opsætning, administration og fordelingen af indtægterne.
Nummerpladegenkendelse (ANPR)
Til parkeringsarealer med mange daglige besøgende kan vi tilbyde ubemandet parkeringskontrol med nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem.
COPARK tilbyder en totalløsning af både hardware, software, betalingsadministration og kontrol.
Vi samarbejder med nordens førende leverandører af ANPR-systemer.
Rigtige match mellem kvalitet og parkering
Sammen med COPARK kan jeres virksomhed nyde en lang række parkeringsfordele. Vi tager alle vores service- og samarbejdsaftaler seriøst, og vi forventer det samme af jer. Vores parkeringsløsning er Danmarks bedste og brugervenlige, og er perfekt for virksomheder, der vægter service og kvalitet højt. Tag det første skridt mod en bedre parkeringsoplevelse for jeres virksomhed ved at kontakte COPARK og lad os hjælpe jer med at få styr på jeres parkeringspladser.
Det rigtige match til jeres virksomhed
- 5Hvis I gerne vil bekæmpe uvedkommende parkering
- 5Hvis I gerne vil slippe for administrative parkeringsbyrder
- 5Hvis I gerne vil have mulighed for at udleje jeres p-pladser
- 5Hvis I gerne selv vil fastsætte regler og undtagelser for parkeringskontrol