Parkeringskontrol til erhverv
Fleksibel parkerings
service til erhverv
- NNem og brugervenlig parkeringsløsning
- NFleksibel og kompetent service
- NGratis og professionel parkeringskontrol
Parkeringskontrol til alle typer erhverv

Michael
Partner hos COPARK
Parkeringspladser er for mange en af de vigtigste ting, når man møder på arbejde. Manglende mulighed for parkering er for de fleste et kæmpe dagligt problem. Dette fører ofte til frustation blandt medarbejdere i virksomheden, idet der bruges lang tid på at finde en parkeringsplads og de ender derfor med at cirkle efter en parkeringsplads eller parkere på en nærliggende lokation.
Ved at indføre parkeringskontrol til erhverv kan vi skabe bedre tilgængelighed på jeres parkeringsområde og forebygge uvedkommende parkering.
Vi tilbyder gratis og fleksibel parkeringskontrol til alle typer erhverv, herunder butikker, centre, kontordomiciler, hoteller, tankstationer, uddannelsessteder samt parkeringshuse- og kældre. Som ejer af parkeringspladsen fastsætter du selv regler og undtagelser, der skal gælde for parkeringsområdet og for selve parkeringskontrollen. På den måde skræddersyer vi vores parkeringsløsning, der passer bedst til jeres behov, så der bliver plads til både ansatte, kunder og gæster – også at parkering ikke opleves som et frustrerende element i hverdagen.
Slip for de tunge administrative byrder med COPARK
Med vores parkeringsløsninger slipper I for tunge administrative byrder, og I kan derfor bruge tiden på jeres kunder og udviklingen af forretningen. I kan nemt og enkelt via vores kundeportal tildele p-tilladelser til f.eks. medarbejdere. Når p-tilladelsen er tildelt, kan medarbejderen selv tilknytte og ændre nummerplade via kundeportalen eller i COPARK-appen.
Vores COPARK-app er parkeringsbranchens mest bruger- og seniorvenlige applikation til parkering, idet appen er udstyret med en simpel brugerflade, der gør det muligt at oprette og administrere p-tilladelser med få klik.
Med vores receptionsløsning kan jeres gæster selv registrere sig på en tablet. Gæsten indtaster sin nummerplade og kan vælge at få tilsendt bekræftelse på e-mail eller SMS. Startskærmen på tabletten kan sættes op med tekst efter eget ønske.
Fleksible betalingsløsninger til erhverv
Vi tilbyder forskellige betalingsløsninger for parkering. Vi samarbejder om betalingsparkering med EasyPark. Samarbejdet betyder, at I får mulighed for at anvende EasyParks parkeringsapp på virksomhedens parkeringspladser. Og ved at indføre EasyPark kan I tilbyde en digital parkeringsløsning, der gør det nemmere og mere fleksibelt betale for en parkering.
Med COPARK kan I desuden tilbyde fleksibel løsning til udlejning af parkeringspladser og nem bestilling af p-tilladelser via vores webportal eller COPARK-app.
Mulighed for nummerpladegenkendelse
Vi kan tilbyde en parkeringsløsning med ubemandet parkeringskontrol i form af automatisk nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Det er en kamerabaseret løsning, der egner sig bedst til virksomheder, der har større bomfrie parkeringsområder med mange daglige besøgende. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem.
Ved arrangementer af kortere varighed, f.eks. festivaler, markeder og stævner kan vi tilbyde vores pop-up-service, hvor et midlertidigt betalingsområde etableres.
Ring til os på 42 90 50 10
Vi ser frem til at høre fra dig og glæder og vi er klar på at besvare ethvert spørgsmål du end må have.
6 Gode grunde til at vælge copark
De mange fordele ved samarbejde
Professionel parkeringskontrol
Professionel parkeringskontrol helt uden omkostninger til erhverv. Effektiv parkeringskontrol med løbende patruljering af uddannede p-vagter døgnet rundt.
Tryghed i aftalen
Du fastsætter selv p-regler og undtagelser. Vores p-vagter er uddannede, altid uniformerede og modtager fast månedlig løn. Vi tilbyder aftaler uden binding med kort opsigelsesvarsel.
Ingen administration
Med COPARK slipper I for administrative byrder, og I kan derfor bruge tiden på andre opgaver. Mulighed for selvbetjening til ansatte, kunder og gæster.
Enkelt og nemt
Vores kundeservice varetager enkelt og nemt håndtering af p-tilladelser og sørger for Information og vejledning til virksomhedens ansatte.
Fleksibel kundeservice
Vi sørger for en professionel og fleksibel kundeservice, der kan træffes alle ugens hverdage, enten på telefon eller mail.
Brugervenlig parkeringsapp
Jeres ansatte, kunder og gæster får en simpel samt bruger- og seniorvenlig parkeringsapp, hvor de selv kan oprette og administrere p-tilladelser med få klik.
Vi er ikke som de andre parkeringsselskaber
… Og det er godt nyt for dig som (kommende) samarbejdspartner.
Siden vi etablerede COPARK, har vores ambition været at skabe et parkeringsselskab med sunde kerneværdier, afhjælpe erhvervsdrivende med administration af parkering samt skabe gode rigtige gode og langtidsholdbare relationer med vores samarbejdspartnere. Vi tilbyder en unik kombination af nærhed, professionalisme og dedikation, og for os er tryghed i centrum. Læs mere om os her.

Vi vil være virksomhedernes foretrukne parkeringsselskab
For at blive det foretrukne parkeringsselskab blandt virksomhederne i Danmark, har vi skabt et fleksibelt, professionelt og fremtidssikret parkeringsprodukt til erhverv. Vi sørger for at levere en kompetent og personlig kundeservice, der lever op til kundernes forventninger. I indgår desuden i tæt og fleksibelt samarbejde i øjenhøjde, der tager højde for løbende ændrede behov. Derudover slipper din virksomhed for administrationsbøvl – og så er det helt gratis.
COPARK er med jer hele vejen
COPARK lytter altid jeres behov og sørger for, at jeres virksomhed får den bedste parkeringsløsning med parkeringskontrol. Alle vores parkeringsløsninger bliver i fællesskab med jer etableret fra bunden. Hertil fortæller I blot, hvad I har brug for og vælger blot den løsning, der passer bedst til jeres virksomhed. Så sørger vi for resten.
Hos os ved vi, at jeres behov og ønsker kan ændres når som helst, og derfor kan alle vores parkeringsløsninger løbende justeres og ændres. COPARK er med jer hele vejen.


Alle bliver behandlet ens og professionelt
Uanset om jeres virksomhed råder over et stort eller mindre parkeringsareal, vil I altid modtage samme kompetente og personlige service. Vores kundeservice hjælper med både stort og småt. Hos COPARK ønsker vi, at alle jeres ansatte, kunder og gæster oplever, at de bliver behandlet ens, når de ringer ind til vores kundeservice.
Vi bestræber os desuden på at skabe gode kundeoplevelser på jeres parkeringsanlæg, og vi sørger for en høj kvalitet af service og vedligehold.
Fastsæt selv p-regler og undtagelser
I fastsætter altid selv hvilke p-regler og undtagelser, der skal gælde for brugen af jeres parkeringsområde. Vores p-vagter fører derefter tilsyn med, at de regler og undtagelser, der er fastsat for parkeringsområdet, bliver overholdt af parkanterne.
Vi tager altid højde for jeres undtagelser på parkeringsområdet, idet vores erfaring viser, at har forskellige ønsker til, hvordan p-vagterne skal varetage parkeringskontrol og takle særlige situationer på området. I fastsætter regler og undtagelser, vi sørger for resten.


Super enkel parkeringsapp til erhverv
Med COPARKS APP kan dine ansatte, kunder og gæster oprette og administrere P-tilladelser og gæsteparkeringer med få klik.
Vores app er super enkel, seniorvenlig og indeholder en meget simpel brugerflade, så de ældre ansatte, kunder og gæster også kan anvende den.
Parkeringsløsning til erhverv indeholder:
Gratis samarbejdsaftale
En samarbejdsaftale om parkeringsløsninger med parkeringskontrol med COPARK er gratis for din virksomhed. Du betaler intet opstartsgebyr, og vi afholder alle etablerings- og driftsomkostninger. Du skal kun betale etableringsomkostninger i forbindelse med etablering af automatisk nummerpladegenkendelse (ANPR).
Jeres samarbejdsaftale med COPARK kan altid opsiges med kort varsel, og I er derfor ikke bundet til en lang kontrakt.
Gratis opsætning af p-skilte
Når I har fastsat p-regler og undtagelser, som I ønsker skal gælde på jeres parkeringsplads, sørger vi for gratis produktion, levering og opsætning af p-skilte til jeres parkeringsareal.
Vi imødekommer desuden særlige ønsker til placering af p-skilte på parkeringsarealet, så længe placeringen efterlever gældende lovkrav.
Digitale og fysiske parkeringstilladelser
Når I vælger os, får I alle de parkeringstilladelser, som I har brug for. Hos COPARK tilbyder vi fysiske og digitale parkeringstilladelser.
Digitale parkeringstilladelser:
Ved at benytte digitale parkeringstilladelser, bliver køretøjets nummerplade registreret digitalt. Når nummerpladen bliver derefter scannet af en af vores p-vagter, så fremgår det om køretøjet har en gyldig digital parkeringstilladelse eller ej.
Det eneste I skal gøre, er at tildele hver ansat en eller flere parkeringstilladelser. De ansatte har derefter selv mulighed for at ændre nummerpladen via COPARK-appen eller via eget web-login.
Fordelen ved at benytte digitale p-tilladelser er, at alt foregår digitalt og I undgår fysiske parkeringstilladelser, som skal fordeles blandt jeres ansatte, udskiftes eller huskes i bilen. Det er desuden nemt, fleksibelt og tidsbesparende.
Fysiske parkeringstilladelser:
Ved at benytte fysiske parkeringstilladelser, får I et kopisikret plastikkort, der bliver leveret i en plastlomme, som kan monteres i køretøjets forrude.
Hos COPARK modtager I altid det antal af fysiske plastikkort med fortløbende numre, som I brug for. I skal derefter selv fordele det blandt jeres ansatte.
Kunde- og gæsteparkeringsløsninger til erhverv
Jeres kunder og gæster får mulighed for at parkere på jeres virksomheds parkeringsareal uden bøvl.
Kundeparkering:
Hos COPARK anbefaler vi, at I indføre tidsbegrænset på parkeringsområdet, hvor kunderne ved ankomst indstiller p-skiven ved ankomst. Vi kan også levere andre digitale parkeringsløsninger, hvis I har brug for det.
Gæsteparkering i form af tabletløsning:
Vi tilbyder en nem og enkel gæsteregistrering til virksomheder i form af en tabletløsning, hvor gæsterne selv kan registrere sin parkering. Gæsten indtaster sin nummerplade og kan vælge at få tilsendt bekræftelse på e-mail eller SMS. Startskærmen på tabletten kan opsættes efter eget ønske. Det er fleksibelt, nemt og tidsbesparende.
P-vagt med fleksibel døgnservice til erhverv
Vores p-vagter sørger for løbende parkeringskontrol og for at opretholde sikkerheden på jeres virksomheds parkeringsområde. Hos COPARK er alle vores p-vagter uddannede til at varetage parkeringskontrol, konfliktnedtrapning og tryghedsskabende relationer. De er desuden altid iført uniform og modtager fast månedsløn. Dette sikrer en fair og objektiv kontrol af jeres parkeringsområde.
Jeres ansatte eller arealansvarlig kan tilkalde vores p-vagter hele døgnet alle årets dage, hvis I ønsker, at der skal føres ekstra tilsyn med jeres parkeringsplads.
Som ekstra service tilbyder vi:
Opmærkning af parkeringsbåse til erhverv
Vi tilbyder gratis opmærkning af parkeringsbåse og opstribning af parkeringspladser. Ved afmærkning af p-båse følger vi altid virksomhedens ønske. Der er visse lovkrav ved handicappladser, men det kommer typisk an på antallet af parkeringspladser på parkeringsområdet.
Udlejning af P-pladser
Tjen penge på jeres ledige parkeringspladser. Har jeres virksomhed en eller flere parkeringspladser, som ikke bliver anvendt i bestemte tidsperioder eller hele døgnet, kan COPARK hjælpe jer med at leje dem ud.
Vi kan gennem vores digitale webportal varetage udlejningen af jeres parkeringspladser, administrere fakturering og betaling.
Som ejer af parkeringsområdet er det jer, der fastsætter vilkår og regler, og vi sørger for resten.
EasyPark som betalingsløsning
COPARK samarbejder med EasyPark og det betyder, at I kan tilbyde betalingsparkering til udefrakommende parkanter. EasyPark er brugervenlig og simpel parkeringsapp. Man kan også betale med mobilepay i EasyPark-appen. Vi sørger for opsætning, administration og fordelingen af indtægterne.
Nummerpladegenkendelse (ANPR)
Til parkeringsarealer med mange daglige besøgende kan vi tilbyde ubemandet parkeringskontrol med nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem.
COPARK tilbyder en totalløsning af både hardware, software, betalingsadministration og kontrol.
Vi samarbejder med nordens førende leverandører af ANPR-systemer.
Det helt rigtige match
Der er stribevis af gevinster for jeres virksomhed i et godt samarbejde med COPARK. Vi er et parkeringsselskab, der tager alle vores samarbejdsaftaler om parkeringsløsninger seriøst, og vi forventer det samme dig som ejer af parkeringspladsen. COPARK er et godt match for dig, som vægter kvalitet og fleksibel service højt, og der samtidig gerne vil benytte et super brugervenligt digitalt erhvervsprodukt til parkering.
Et rigtigt match jeres virksomhed
- 5Hvis I gerne vil bekæmpe uvedkommende parkering
- 5Hvis I gerne vil slippe for administrative parkeringsbyrder
- 5Hvis I gerne vil have mulighed for at udleje jeres p-pladser
- 5Hvis I gerne selv vil fastsætte regler og undtagelser for parkeringskontrol