Parkeringskontrol til erhverv

Fleksible løsninger
til erhverv

  • NAlt-i-én-parkeringsløsning til din virksomhed
  • NGratis parkeringskontrol - ingen opstartsgebyr
  • NTjen penge på dine parkeringsarealer
  • NHurtig opstart. Vi sikrer en enkel og gnidningsfri opstart

Parkeringskontrol til erhverv

Michael, partner hos COPARK.  Brug for parkeringskontrol? så kontakt mig

Michael

Partner hos COPARK

Oplever du, at dine ansatte, kunder og besøgende har svært ved at finde en ledig parkeringsplads på din virksomheds parkeringsområde, fordi pladserne bliver optaget af fremmede biler, som intet har at gøre på området. Men ofte er det ikke kun fremmede biler, som skaber problemer på parkeringsområdet, men i flere tilfælde er det kunder og besøgende, der bevidst vælger at ignorere parkeringsreglerne på grund af manglende respekt for deres medmennesker. Hvis du oplever disse problemer, kan dit parkeringsområde have brug for professionel parkeringsservice med fleksibel parkeringskontrol.

 

Ved at indføre parkeringskontrol på din virksomheds parkeringsområde kan det have en positiv indvirkning på tilgængeligheden af parkeringspladserne og reducere problemerne med uvedkommende parkering. Derudover kan indførelsen af parkeringskontrol have en positiv indvirkning både på ansatte og besøgende ved at reducere frustration og tidsspild, samtidig med, at det skaber mere plads og forhindrer uønsket parkering. Det spare dem også en betydelig mængde tid på at finde en parkeringsplads, hvor de undgår cirkulerende kørsel, som er spild af tid og ressourcer. Din virksomhed kan derfor undgå at blive fravalgt på grund af dårlige parkeringsforhold ved at have professionel parkeringsservice, der kan tilpasses til specifikke områder og din virksomheds behov.

Vi tilbyder fleksibel og gratis parkeringskontrol til alle typer erhverv, herunder butikker, centre, kontorer, hoteller, tankstationer, uddannelsessteder og parkeringshuse/kældre. Som ejer af parkeringsområdet fastsætter du selv p-regler og undtagelser på området og for, hvordan parkeringskontrollen skal forløbe. Du får selvfølgelig hjælp af vores parkeringsrådgiver undervejs i processen, så det bliver udført korrekt og lovligt.

Slip for administration og få mere tid til forretningen med COPARK

Når du vælger at indgå et samarbejde med COPARK, tilrettelægger vi en parkeringsløsning, hvor du slipper for tunge administrative byrder, og du kan derfor bruge tiden på dine kunder og udviklingen af din forretning. Du kan nemt og enkelt via vores kundeportal tildele p-tilladelser til f.eks. medarbejdere. Når p-tilladelsen er tildelt, kan medarbejderen selv tilknytte og ændre nummerplade direkte i kundeportalen eller via COPARK-appen.

Ønsker du en endnu mere enkel løsning, kan du lade os varetage hele driften for dig. Det betyder, at du helt slipper for administrationen, mens vi sørger for en gnidningsfri håndtering af P-tilladelser.

Vi opsætter og tilpasser kundeportalen til dine behov, og vi tilbyder løbende justeringer, hvis der opstår nye krav eller ændringer. Med COPARK får du en fleksibel og brugervenlig løsning, der gør parkering let for både dig og dine medarbejdere. 

Vores COPARK-app er blandt de mest bruger- og seniorvenlige løsninger i parkeringsbranchen. Med en intuitiv og simpel brugerflade kan brugerne nemt oprette og administrere p-tilladelser med blot få klik. Appen er designet med fokus på tilgængelighed og brugervenlighed, så alle kan få glæde af en problemfri parkeringsoplevelse.

Ønsker du gæsteregistrering, tilbyder vi en digital receptionsløsning, der giver gæster mulighed for at registrere sig på en tablet. Gæsten indtaster sin nummerplade og kan vælge at tilsendt en bekræftelse på e-mail eller SMS. Startskærmen på tabletten kan sættes op med tekst efter eget ønske. Løsningen gør det nemt og enkelt at modtage og registrere gæster samt holde styr på, hvem der benytter dit parkeringsområde.

 

Enkle og fleksible betalingsløsninger til erhverv

Vi tilbyder fleksible og brugervenlige betalingsløsninger, der gør det nemt for dine kunder at betale for parkering.Vi samarbejder blandt andet med EasyPark, en af de mest udbredte betalingsapps i Danmark og Europa. Med EasyPark kan du give dine kunder adgang til en enkel og intuitiv app, der gør det nemt at finde og betale for parkering. Appen bruges bredt af både kommuner, parkeringsanlæg og parkeringshuse samt andre private parkeringsområder.

Derudover samarbejder vi også med ParkMan, ParkOne, PARKPARK og OK. Dette giver dig mulighed for at tilbyde flere betalingsmuligheder på én gang, så dine kunder selv kan vælge den betalingsløsning, der passer dem bedst.

Med vores brede udvalg af samarbejdspartnere sikrer vi en smidig og moderne betalingsoplevelse for alle. Ved at tilbyde flere fleksible betalingsmuligheder imødekommer vi erhvervslivets behov for løsninger, der både er nemme at bruge og tilpasningsdygtige.

Mulighed for nummerpladescannere (ANPR)

Vi kan tilbyde en parkeringsløsning med ubemandet parkeringskontrol i form af automatisk nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Det er en kamerabaseret løsning, der egner sig bedst til virksomheder, der har større bomfrie parkeringsområder med mange daglige besøgende. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem. Desuden kan man programmere løsningen til at holde øje med netop de regler, man ønsker skal være gældende på området.

Ved efterspørgsel af automatisk parkeringskontrol foretager vi først en konkret vurdering, hvor vi blandt andet foretager en undersøgelse af dit parkeringsareal for at vurdere risici og afdække potentialer. Det skyldes, at  løsningen ikke passer til alle arealer.

Udlej dine ubrugte parkeringspladser via COPARK

Råder du over et parkeringsområde, hvor nogle parkeringspladser ikke benyttes, tilbyder vi at varetage både intern og ekstern udlejning af jeres ubrugte pladser. Vi håndterer alt fra fakturering og betaling til administration af ventelister. Dette giver jer mulighed for at fokusere på andre vigtige driftsopgaver uden at bruge unødvendig tid på udlejningsadministration.

Ønsker du selv at administrere udlejningen, tilbyder vi en enkel og brugervenlig webportal, som vi opsætter og tilpasser til dine behov. Portalen gør det let at holde styr på udlejningen og giver dig fuld kontrol over processen.

Lad os hjælpe dig med at skabe værdi af dine ubenyttede pladser – nemt og effektivt.

Ring til os på 42 90 50 10

Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål til vores parkeringsprodukter og serviceydelser til erhverv.

6 Gode grunde til at vælge copark

De mange fordele ved et godt p-selskab

Hos COPARK faar du altid gratis parkeringskontrol

Professionel parkeringskontrol

Få professionel og effektiv parkeringskontrol helt uden omkostninger til din virksomhed med løbende patruljering af uddannede p-vagter døgnet rundt.

En aftale fra COPARK er altid tryg og bygger paa trovaerdighed

Tryghed i aftalen

Du fastsætter selv vilkårene for parkeringsområdet. Vores p-vagter er uddannede, altid uniformerede og modtager fast månedlig løn. Vi tilbyder aftaler med kort opsigelsesvarsel.

Overlad al administration til COPARK og slip for parkeringsbyrden i dag

Ingen administration

Med COPARK slipper du for administrative byrder og kan derfor bruge tiden på andre opgaver. Dine ansatte, kunder og gæster får mulighed for digital selvbetjening.

Kundeservice fra COPARK er altid tilstede, hvis man har brug for hjaelp

Tjen penge på parkering

Vi tilbyder forskellige løsninger, der kan hjælpe dig med at tjene penge på dit parkeringsareal. 

COPARK tager sig af kundeservice overfor jeres beboere og ansatte

Fleksibel kundeservice

Vi sørger for en professionel og fleksibel kundeservice, der kan træffes alle ugens hverdage, enten på telefon eller mail, og understøtter din virksomhed kompetent, når behovet opstår.

Få parkeringsmarkedets mest brugervenlig app fra COPARK til oprettelse af tilladelser

Opmærkning af P-båse

Vi kan også hjælpe med at finde den bedste løsning til opmærkning af jeres parkeringsbåse – både udendørs og indendørs, uanset om det er malede striber eller termoplast.

COPARK er ikke som de andre parkeringsselskaber

Siden vi etablerede COPARK, har vores ambition været at udvikle et parkeringsselskab med sunde kerneværdier, hjælpe erhvervsdrivende med parkeringskontrol og skabe langtidsholdbare relationer med vores samarbejdspartnere. Vi tilbyder en unik kombination af nærhed, professionalisme og dedikation, og for os er tryghed altid i fokus. Læs mere om os her.

Parkeringsloesning med parkeringskontrol til erhverv

Vi vil være virksomhedernes foretrukne parkeringsselskab

For at blive det foretrukne parkeringsselskab blandt virksomhederne i Danmark, har vi skabt en professionel og fremtidssikret erhvervsløsning.

Vi sørger for at levere forskellige løsninger til parkering og kompetent kundeservice, der lever op til dine forventninger. Du indgår også i et tæt og fleksibelt samarbejde, der altid tager højde for løbende ændrede behov.

Med COPARK vælger du selv, om vi skal overtage hele ansvaret for parkeringsdriften, eller om vi skal håndtere specifikke opgaver som for eksempel parkeringskontrol.

COPARK er med dig hele vejen

COPARK lytter altid jeres behov og sørger for, at jeres virksomhed får den bedste parkeringsløsning med parkeringskontrol. Alle vores parkeringsløsninger bliver i fællesskab med jer etableret fra bunden. Hertil fortæller I blot, hvad I har brug for og vælger blot den løsning, der passer bedst til jeres virksomhed. Så sørger vi for resten. 

Hos os ved vi, at jeres behov og ønsker kan ændres når som helst, og derfor kan alle vores parkeringsløsninger løbende justeres og ændres. COPARK er med jer hele vejen.

COPARK er med jer hele vejen. Parkeringskontrol til erhverv
"Ansat 2" fra COPARK, som hjaelper en kunde

Du får en fast personlig rådgiver hos COPARK

Som samarbejdspartner hos COPARK får du tilknyttet en fast parkeringsrådgiver, der bistår med alle aspekter af parkeringskontrollen. Uanset om det gælder opdatering af parkeringsregler, ændringer i skiltning eller justering af kontrol på parkeringsområdet, står rådgiveren klar til at hjælpe. Som dit primære kontaktpunkt sikrer rådgiveren hurtige svar på spørgsmål og effektiv håndtering af ændringer, når behovene opstår.

Denne personlige service garanterer en smidig og kontinuerlig drift af jeres parkeringsløsning, så du altid kan føle dig tryg og godt vejledt, når du samarbejder med COPARK.

Fastsæt selv vilkår med hjælp fra COPARK

Du fastsætter altid selv hvilke aftalevilkår, der skal gælde for parkeringen på jeres plads. Vores p-vagter fører derefter tilsyn med, at vilkårene bliver overholdt af parkanterne. Vi tilbyder kyndig rådgivning undervejs i processen og sørger for, at indretningen på parkeringsområdet lever op til gældende lovgivning vedrørende privat parkeringskontrol. 

Hos COPARK forstår vi, at din virksomhed har unikke behov og ønsker til parkeringskontrol. Vores erfaring viser, at virksomheder har forskellige krav til, hvordan kontrol og specifikke situationer på parkeringsområdet skal håndteres. Derfor tager vi altid højde for dine ønsker og krav ved fastsættelse af vilkår og opsætning, inden aftalen om parkeringsservice underskrives.

Fastsaet selv p-regler og undtagelser på parkeringsomraadet
Placeholder

Behov for tabletløsning

Vi tilbyder en tabletløsning, hvor gæsterne kan selv oprette en P-tilladelse. En tabletløsning fungerer ved, at en tablet bliver placeret i receptionen eller ved indgangen, hvor gæsterne kan registrere deres parkering ved ankomst.

Fordelen ved dette er, at gæsterne nemt kan indtaste deres nummerplade ved ankomst direkte på tabletten og efterfølgende modtage bekræftelse via SMS, der dokumentere parkeringen.

Løsningen kan også konfigureres til at gælde på bestemte tidsrum. Det er også muligt at udstede tilladelser med forskellige timevarigheder som for eksempel 24-timers eller 12-timers. Det afhænger af behovet.

P-vagter er lønnet efter gældende overenskomst

Parkeringsvagter hos COPARK er lønnet efter gældende overenskomst mellem Dansk Industri og Serviceforbundet for Vagt- og Sikkerhedsfunktionærernes Landssammenslutning.

Det betyder, at vores parkeringsvagter modtager fast løn, tillæg for skiftende arbejdstider samt særlig opsparing og pension. Dette sikrer, at parkeringskontrollen på dit område bliver fair og objektiv.

 

COPARK soerger for ensartet kundeservice hver gang
Superenkel og seniorvenlig app til parkeringstilladelser

Super enkel parkeringsapp til erhverv

Med COPARKS APP kan dine ansatte, kunder og gæster oprette og administrere P-tilladelser og gæsteparkeringer med få klik. 

Vores app er super enkel og indeholder en meget simpel brugergrænseflade, der gør det nemt for alle at anvende appen. Brugerne vælger det tildelte område og indtaster blot deres nummerplade. Så simpelt er det. Dét hurtig og enkel registrering af parkeringstilladelser.

Download COPARK App til iPhone Download COPARK app til Android

Behov for opmærkning af parkeringsbåse

Malede striber eller termoplast? Vi hjælper dig med at finde den bedste løsning til opmærkning af parkeringsbåse på dit parkeringsområde. Vores effektive indretning og opmærkning af p-båse sikrer høj kvalitet og optimering af parkeringsområdet.

COPARK opmaerker striber paa parkeringsplads

Parkeringsløsning til erhverv indeholder:

Gratis samarbejdsaftale

En samarbejdsaftale om parkeringskontrol med COPARK er altid gratis for din virksomhed. Du betaler intet opstartsgebyr, og vi afholder alle etablerings- og driftsomkostninger. Du skal heller ikke betale for selve parkeringskontrollen.

Ønsker du i stedet at indføre automatisk parkeringskontrol ved brug af nummerpladescannere ved ind- og udkørsel, skal du som udgangspunkt ikke betale for etableringsomkostninger. Det kræver dog en konkret vurdering, hvor vi for eksempel foretager en undersøgelse af dit parkeringsområde for at vurdere risiko og afdække potentialer. Få professionel rådgivning. Kontakt os i dag.

Din samarbejdsaftale med COPARK kan som udgangspunkt altid opsiges med kort varsel. Du kan hurtigt opsige aftalen, hvis den ikke lever op til dine forventninger. Det skyldes, at vi tilbyder en samarbejdsaftale uden opstartsgebyr og med kort opsigelsesvarsel, så du har fuld fleksibilitet. Det er vores måde at vise, at vi er trygge ved at levere parkeringskontrol, du vil være tilfreds med.

Gratis opsætning af p-skilte

Når de givne regler og vilkår, som du ønsker, skal gælde for parkering på parkeringsområdet, er fastlagt, sørger vi for gratis produktion, levering og opsætning af lovpligtige parkeringsskilte.

Vi imødekommer også særlige ønsker til placering af p-skilte, så længe placeringen efter gældende lovgivning

Digitale og fysiske parkeringstilladelser

Når du vælger COPARK som din samarbejdspartner, får du alle de parkeringstilladelser, du har brug for. Hos os tilbyder vi både fysiske og digitale parkeringstilladelser.

Digitale parkeringstilladelser:

Ønsker du at udstede digitale parkeringstilladelser, vil køretøjets nummerplade blive registreret digitalt i administratormodulet. Hvis registreringen er udført korrekt, vil parkeringsvagten kunne se, om køretøjet har en gyldig digital parkeringstilladelse, når nummerpladen scannes.

Det eneste du skal gøre, er at tildele hver ansat en eller flere parkeringstilladelser. De ansatte har derefter selv mulighed for at ændre nummerpladen  via COPARK-app’en eller via eget web-login.

Fordelen ved at benytte digitale p-tilladelser er, at alt foregår digitalt. Du slipper for fysiske parkeringstilladelser, der skal fordeles blandt de ansatte, udskiftes eller huskes i bilen. Det er desuden nemt, fleksibelt og tidsbesparende.

Fysiske parkeringstilladelser:

Ønsker du i stedet at udstede fysiske parkeringstilladelser, vil dine ansatte få et kopisikret plastikkort, der bliver leveret i en plastlomme, som kan monteres i køretøjets forrude. Du kan selv vælge, om du vil fordele de fysiske plastikkort med fortløbende numre til de ansatte, eller vi skal sende dem direkte til deres adresse.

Desuden kan du vælge både at få tilsendt fysiske parkeringstilladelser og benytte digitale tilladelser samtidigt, hvis du ønsker det. Ved at tilbyde begge løsninger kan virksomheder bedre imødekomme forskellige situationer, såsom gæstebesøg, hvor en fysisk tilladelse kan være praktisk, eller medarbejdere, der let kan administrere deres tilladelser digitalt.

Kunde- og gæsteparkeringsløsninger til erhverv

Parkering spiller en kæmpe rolle i, hvordan dine gæster og kunder opfatter din virksomhed. Når det bliver besværligt at finde og betale for parkering, kan det påvirke deres oplevelse med dit brand negativt.

Med COPARK Gæsteparkering får du en løsning, der gør det nemt og hurtigt at administrere parkering for én eller flere gæster eller kunders køretøjer direkte fra dit skrivebord uden at skulle installere en app eller håndtere problemer med parkeringsautomater. Det reducerer risikoen for bøder og sikrer en problemfri og behagelig oplevelse for alle, der besøger din virksomhed.

Kundeparkering:

Som tommelfingerregel anbefaler vi at indføre tidsbegrænset kundeparkering på dit parkeringsområde. På den måde sikrer du, at kunderne stiller parkeringsskiven ved ankomst, så pladserne altid er tilgængelige for betalende kunder. Det forhindrer samtidig, at langtidsparkerende, der ikke handler i din virksomhed, optager pladserne. 

Gæsteparkering via tablet eller app:

Gør gæsteparkering nemt og effektivt med vores digitale løsninger. Med en tablet eller app kan du hurtigt registrere gæsters køretøjer og give dem midlertidige parkeringstilladelser.

Det sikrer fleksibilitet og reducerer administrationen, da alt foregår digitalt og i realtid. Dette betyder, at dine gæster nemt kan parkere uden unødvendig ventetid, og du slipper for fysiske gæstetilladelser.

P-vagt med fleksibel døgnservice til erhverv

Vores p-vagter sørger for løbende parkeringskontrol og for at opretholde sikkerheden på din virksomheds parkeringsområde. Hos COPARK er alle vores p-vagter uddannede til at varetage parkeringskontrol, konfliktnedtrapning og tryghedsskabende relationer. De er desuden altid iført uniform og modtager fast månedsløn. Dette sikrer en fair og objektiv kontrol af dit område.

Du kan tilkalde vores p-vagter hele døgnet alle årets dage, hvis du ønsker, at der skal føres ekstra tilsyn med parkeringspladserne.

Som ekstra service tilbyder vi:

Opmærkning af parkeringsbåse til erhverv

Vi tilbyder gratis opmærkning af parkeringsbåse og opstribning af parkeringspladser. Ved afmærkning af p-båse følger vi altid virksomhedens ønske. Der er visse lovkrav ved handicappladser, men det kommer typisk an på antallet af parkeringspladser på parkeringsområdet.

Hvis du ønsker løbende veligeholdelse af din virksomheds parkeringsområde, er en serviceaftale fra COPARK en god løsning. Vi tilbyder en serviceaftale, hvor vi udfører regelmæssige eftersyn på dit parkeringsområde, herunder løbende opmærkning af striber og symboler samt veligholdese af p-skilte. På den måde kan du sikre gode parkeringsforhold på dit område. 

Udlejning af P-pladser

Tjen penge på jeres ledige parkeringspladser. Har jeres virksomhed en eller flere parkeringspladser, som ikke bliver anvendt i bestemte tidsperioder eller hele døgnet, kan COPARK hjælpe jer med at leje dem ud.

Vi kan gennem vores digitale webportal varetage udlejningsdriften af jeres parkeringspladser, administrere fakturering og betaling.

Som ejer af parkeringsområdet er det jer, der fastsætter vilkår og regler, og vi sørger for resten.

EasyPark som betalingsløsning

COPARK samarbejder med EasyPark og det betyder, at I kan tilbyde betalingsparkering til udefrakommende parkanter. EasyPark er brugervenlig og simpel parkeringsapp. Man kan også betale med mobilepay i EasyPark-appen. Vi sørger for opsætning, administration og fordelingen af indtægterne. 

Nummerpladegenkendelse (ANPR)

Til parkeringsarealer med mange daglige besøgende kan vi tilbyde ubemandet parkeringskontrol med nummerpladegenkendelse (ANPR), hvor nummerpladen aflæses ved ind- og udkørsel. Ved parkering udover den gratis tid, kan kunden betale for parkeringen før udkørsel eller når kunden kommer hjem.

COPARK tilbyder en totalløsning af både hardware, software, betalingsadministration og kontrol.

Vi samarbejder med nordens førende leverandører af ANPR-systemer.

Rigtige match mellem kvalitet og parkering

Sammen med COPARK kan din virksomhed nyde en lang række parkeringsfordele. Vi tager alle vores service- og samarbejdsaftaler seriøst, og vi forventer det samme af dig. Vores brugervenlige parkeringsløsning er perfekt for virksomheder, der vægter service og kvalitet højt. Tag det første skridt mod en bedre parkeringsoplevelse for din virksomhed ved at kontakte COPARK og lad os hjælpe dig med at få styr på dine parkeringspladser.

Et perfekt match til personlig træning

Det rigtige match til jeres virksomhed

  • 5Hvis du gerne vil bekæmpe uvedkommende parkering
  • 5Hvis du gerne vil slippe for administrative parkeringsbyrder
  • 5Hvis du gerne vil have mulighed for at udleje jeres p-pladser
  • 5Hvis du gerne selv vil fastsætte regler og undtagelser for parkeringskontrol