Parkeringsselskab i København
Få gratis opsyn med jeres parkeringspladsVi tilbyder gratis og fleksible parkeringsløsninger til boligforeninger og virksomheder i Hovedstaden.

For boligforeninger
Vi hjælper boligforeninger, som oplever uvedkommende eller hensynsløs parkering.

For virksomheder
Fleksible aftaler om bemandet og ubemandet parkeringskontrol til erhverv.
Parkeringsselskab
Hvem er COPARK?
COPARK er et effektivt og gennemsigtigt parkeringsselskab i København. Med vores parkeringsservice kan du tilbyde dine besøgende, kunder, ansatte og gæster nem adgang til din parkeringsplads uden at skulle bekymre sig om optagede pladser, hærværk eller andre aktiviteter, der bryder med reglementet. Vi sørger for at håndhæve parkeringskontrollen, så der altid er ledige parkeringspladser til de retmæssige brugere af parkeringspladsen. Uanset, om du administrerer et boligselskab, hotel, butikscenter, kontordomicil, butik, tankstation, uddannelsessted, parkeringskælder eller et andet erhverv, kan du gøre brug af vores service.Gratis og pålideligt parkeringsselskab i København
Hos COPARK er det gratis at oprette en parkeringsaftale, uanset hvad dit behov er. Vi står for alle omkostninger til skiltning, etablering og drift af parkeringskontrollen.
Det eneste, du skal foretage dig, er at kontakte os med henblik på en indledende samtale omkring dine muligheder, hvorefter en af vores parkeringsrådgivere hjælper dig med at sammensætte en løsning, der matcher dit behov.
De eneste omkostninger, der er for dig, er, hvis du ønsker at oprette en ANPR-løsning, der er betegnelsen for automatisk registrering af nummerplader. Det er en smart løsning, hvis du har et P-hus, en parkeringskælder, et butikscenter eller lignende, hvor der kommer mange forskellige besøgende.
Samtidig er der ingen lange bindinger, når du vælger os som parkeringsselskab i København. Du kan derfor altid opsige dit samarbejde med os med kort varsel, hvis du ikke længere ønsker at gøre brug af vores service.
Beregn din indtægt
Modtag op til 300 kr. for hvert betalt kontrolgebyr.
Start beregneren og svar på 7 spørgsmål.
Tusind tak! Vi kontakter dig inden for 24 timer og glæder mig til at se om vi matcher. 🙂
Parkeringspladsen tilhører en:
Klik på ikonet herunder for at fortsætte.

Boligforening

Virksomhed

Institution
Hvor ligger parkeringspladsen?
Klik på din landsdel herunder.
Hvor stor er parkeringspladsen?
Klik på antallet af køretøj der ca. er plads til.
Hvorfor ønsker I parkeringskontrol?
Klik på ikonet herunder for at fortsætte.

Vi ønsker at blive fri for uvedkommende parkering

Vi ønsker at skabe et bedre flow for kunder og gæster

Vi har overskydende P-pladser som vi ønsker at tjene penge på
Har parkeringspladsen optegnede parkeringsbåse?
Vælg herunder for at fortsætte.
Hvilke parkeringsmuligheder skal der være?
Vælg én eller flere parkeringsmuligheder.
Hvad er vigtigt for Jer?
COPARK tilbyder alle kunder en del af indtægterne fra udstedte kontrolgebyrer. Hvilke af følgende udsagn er vigtigst for Jer?

Størst fleksibilitet
”Det er vigtigst for os at en aftale er uden binding og kan opsiges med kort varsel”

Størst indtægt
”Vi ønsker størst mulig udbytte af indtægterne fra kontrolgebyrer”
Resultat
På baggrund af dit resultat har vi beregnet følgende indtægt estimat:
Summary
Beskrivelse | Information | Antal | Pris |
---|---|---|---|
Rabat: | |||
I alt: |
Derfor bør du vælge os som parkeringsselskab i København
Der er mange fordele ved at vælge os, når du skal finde det helt rigtige parkeringsselskab i København. Først og fremmest undgår du, at dit parkeringsplads kan benyttes af personer, der ikke har et ærinde. Det er dog ikke den eneste fordel, da COPARK adskiller sig fra andre parkeringsselskaber på mange parametre.
Vi benytter udelukkende uddannede parkeringsvagter
Vores parkeringsvagter er uniformerede og har alle den rigtige uddannelse. Samtidig får de en fast månedsløn, som stemmer overens med det, der gør sig gældende inden for overenskomsten i branchen.
Det betyder, at vagterne ikke har interesse i at pålægge uberettigede gebyrer, da der intet økonomisk incitament er herfor. Samtidig har alle vores parkeringsvagter en vagtuddannelse, som gør dem i stand til effektivt at sikre, at reglerne på området overholdes i overensstemmelse med vores aftale.
Du har indflydelse på de gældende regler
Du har frihed til selv at vælge, hvilke regler der gør sig gældende på parkeringsarealet – det samme gælder naturligvis, hvilke regler der ikke gælder på området. med COPARK får du et fleksibelt parkeringsselskab i København, som går langt for at indfri dine ønsker.
Når vi har vedtaget de regler, der skal gælde for netop dit parkeringsareal, sikrer vi, at vores parkeringsvagter håndhæver reglerne.
Bemanding 24 timer i døgnet
Vi tilbyder bemanding af din parkeringsplads 24 timer i døgnet. Det betyder, at vi løbende kontroller parkeringsarealet på alle tider af døgnet – også i weekender og på helligdage, hvis du ønsker det.
Opstår der et akut behov for parkeringsvagt, har du mulighed for at tilkalde en, der kommer med det samme. Det gør du ved at ringe til vores vagtcentral, der ligeledes har bemanding i alle døgnets timer.
Vi deler vores indtægter med dig
Når du vælger os om parkeringsselskab i København, får du del i indtægterne. Vi tilbyder en indtægtsdeling på helt op til 300 kr. pr. betalt kontrolgebyr, hvilket betyder, at vi er blandt de parkeringsselskaber, der giver den højeste indtægtsdeling.
Indtægterne indbetales løbende til din boligforenings eller virksomhedskonto. Vi kan udelukkende tilbyde en så stor deling af vores indtægter, fordi vi er en dansk virksomhed, der ikke er ejet af internationale fonde, der forventer et stort afkast hvert år.
Vi tilbyder opmærkning af båse
Hos COPARK klarer vi alt for dig. Vi tager os af afmærkning af parkeringsbåse, handicap-båse og nummerering af parkeringspladser, ligesom vi sørger for at sætte skilte op. Typisk kan vi tilbyde det uden omkostning, men det afhænger af, hvilken aftale vi laver.
Mere tryghed på parkeringspladsen
Vi sikrer, at der ikke foretages parkering af personer, der ikke har noget at gøre på parkeringspladsen. Det forhindrer ikke alene, at de retmæssige brugere ikke kan finde en ledig plads, men skaber også lettere adgang for lægebiler, brandvæsen og ambulancer.
Nem og intuitiv administration
Vi varetager stort set alle aspekter af parkeringskontrollen, men du har mulighed for selv at logge ind i vores intuitive kontrolpanel. Herfra kan du nemt selv tilføje brugere ved at indtaste deres nummerplade. Efterfølgende får personen, du har givet adgang, mulighed for selv at logge ind og tilføje samt ændre i de oplysninger, der er i systemet.
Få tilknyttet en personlig rådgiver
Når du vælger os som parkeringsselskab i København, får du tilknyttet din egen personlige parkeringsrådgiver. Din parkeringsrådgiver fungerer som din faste kontaktperson, der kan hjælpe dig med at sammensætte en løsning, der matcher lige netop dit behov.
Hvis der på et tidspunkt opstår behov for ændringer i din aftale, hjælper din parkeringsrådgiver med at få sat dem i værk, så du altid har den aftale, der passer til din virksomhed eller dit boligselskab. Du kan altid få fat på din parkeringsrådgiver ved at ringe eller skrive.